Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Angelica - 18 februari 2009 12:49

då var middagen avklarad då=p

Blev lite enkelt med spagetti och köttfärssås..Tillbringade typ hela morgonen & förmiddagen i köket igår med bakning och matlagning så idag fick det bli nått lätt för jag kände inte för en så lång köksvistelse idag=) Men det var uppskattat!Barnen åt förvånandsvärt bra=)


Och det blir kanske inte en så jobbig dag här idag iallafall=P Kompisen är fortfarande kvar så nu leker alla barnen på övervåningen och jag sitter här=) Men ack,de senaset två dagarna har vart väldigt stressiga så det är härligt med en lugn dag idag=)


Nu har jag inte ens fyra veckor kvar här..Det känns väldigt konstigt.Och det känns både bra och dåligt.Det ska ju bli härligt på sätt och vis att komma hem och roligt att träffa alla där hemma igen.Men ändå vill jag inte åka!Det är väldigt blandade känslor=S


Men men, Schweiz finns ju kvar, så jag kan ju komma tillbaka=)

Av Angelica - 18 februari 2009 10:12

Igår var det världens snöoväder här så nu är verkligen allting vitt..Det bara vräkte ner snö heeela dagen..Men idag är det soligt och härligt igen;p


Igår var det även Fasnacht i Ems=D Det var en slags karneval som gick genom staden.Samuel gick med utklädd och jag och Simon tittade på=) Det var ritkigt trevligt faktiskt..


Denna veckan är och kommer fortsätta vara hektiskt=/

Ritktigt jobb denna veckan=P Marianne har skidskola hela veckan och även simskola och föräldramöte på kvällaran nu=P Så idag blir det barnpassning ändå tills kvällen..Man är gött sleten efter en sådan dag måste jag säga=P Haha kanske inte för att jag har det så jobbigt nu men;)

Samuel är i skolan och Simon är uppe i sitt rum och leker med en kompis..Men dagen är inte slut än..Allt kan hända =P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards