Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Angelica - 31 januari 2009 22:33

Idag är det sista januari redan..Första månaden på det nya året är redan slut..Jag tycker verkligen att det har gått väldigt fort, det känns som att månaden bara flugit iväg..Både bra och dåligt=) Vill ju att det ska vara att jag ska hem på ett sätt men det kommer ändp kännas tråkigt att åka..Igår kollade jag på några filmer med Tobbe som jag hade på mobilen och på en av dem kom Mysan med i kameran.Då blev jag lite ledsen,jag saknar henne verkligen!Men jag kom även på några tankar.Jag tror det kommer kännas väldigt konstigt att komma hem...Detta har ju blivit min vardag nu,min trygghet.Här vet jag vad som väntar och jag vet vad jag ska göra men när jag kommer hem kommer allt bara vara konstigt..Kommer inte veta vad jag ska göra och hemma kommer att kännas ovant..Hmm,jaa det märks väl hur det blir..


Idag har jag passat barnen på förmiddagen för Marianne var iväg till Zürich och gjorde ett simlärarprov. Dagen gick bra!

Men det är lite strande att Andreas,som är sjuk, verkligen inte kan göra nått själv när han är sjuk..Det är som att han skulle ligga för döden!!..Aa här kan man verkligen tala om att man kan säga att män verkligen kan vara svaga...Men men


Sen bar det iväg en sväng till Chur..Det blev ett väldigt stort inköp på underklädsfronten=P Och även lite annat..

Nästa helg får jag verkligen inte åka dit och handla!!!Jag sätter shoppingförbud för mig själv!Måste behärska mig=P haha

Men det är svårt när jag får pengar som jag ändå inte använder till nått annat direkt..Men jag får vänta nån vecka nu iallafall..=)


Lugn kväll och antagligen inte allt för sen...

Ha dé!

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards