Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Angelica - 23 januari 2009 16:55

ÅÅ hata denna dagen!!!!


Ingenting känns som det går bra! Det har verkligen vart en dålig dag och jag är på såååå dåligt humör=S


Tror ni det blev någon dusch? Nej då..Värmegrejen funkade inte=( Och nu är den kanske på men isåfall kommer det ta två timmar innan det finns varmvatten..åååå

Så jaa vi får väl se om dte blir nån bowling eller inte..troligtvis inte=S För jag kan inte gå utan och duscha för håret är en katstrof..Och sen om jag ska duscha,sen ska vi äta och ta en buss= klockan blir mycket.

STÖRANDE!


Dessutom har ungarna vart en pina idag. Och på toppen av allt så möttes jag av något som inte var så vörst trevligt förrut när jag var uppe och skulle hämta tvätt.Simon hade bajsat på sig och det var bajs lite överallt och han var full i det. Verkligen vidrigt! =S


Jag säger bara fy vilken dag..Vill att det ska bli sovdax...

Av Angelica - 23 januari 2009 14:41

Usch, det är verkligen skitjobbigt att vara sjuk ju! =S Ingen nyhet direkt men..

Det är verkligen så himla typiskt att man ska bli sjuk just nu..Tobbe är här i två veckor och på just de två veckorna lyckas jag bli sjuk=( Turen beukar dock inte vara på min sida så ofta så det borde inte vart helt oväntat...

Hoppas jag blir bättre snart iallfall! Börjar kännas lite bättre men är fortfarande väldigt snuvig..Så det blev att Tobbe fick ta och åka skidor själv idag..Men på söndag ska det bli väldigt fint väder så då får det bli skidåkning vare sig jag är bättre eller inte..


Igår var vi iallafall och åkte kälke.Tyvärr så var det för mycket snö för att det skulle gå väldigt fort på största delen av sträckan=S Iallafall med den lilla kälken som jag hade..Men när vi skulle åka på samma kälke gick det inte så bra, in i snödriva efter snödriva=P Så vi åkte var för sig.Men för Tobbe gick det iallafall fort som tur var=) Hade ju inte vart så kul om det gått i snigelfart första gången han åkte där..


Igår tog oljan slut här=S Inte så lägligt direkt! Alla är lite smått eller mycket frökylda och värmen försvinner.Ingen bra blandning.=P Men idag kom räddaren som tur var=) Oljemannen;P hehe

Så nu längtar jag väldigt mycket efter den varma duschen som får bli om en liten stund=) Ska bli väldigt härligt!


Ikväll blir det förhoppningsvis bowling=D


See you<3

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards