Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Angelica - 18 januari 2009 17:43

Veckans favorit denna veckan är Katy Perrys låt " Hot N Cold".

Tycker denna låten står i sig fortfarande=) En perfekt partylåt! Dessutom är Katy Perry väldigt vacker och ahr en otrolig röst! Så denna vecka blir hon min favorit=)

Av Angelica - 18 januari 2009 11:52

Usch nu börjar jag verkligen bli rastlös..Väntar på att vi ska iväg och klättra..Vi skulle egentligen åkt tidigare idag men det drog ut lite på det så nu ska vi iväg efter maten..Men det ska bli skoj att komma iväg iallafall..


Vi hade tänkt att åka skidor idag, innan det dåliga vädret kommer men så skulle familjen åka till klätterhallen och det var antagligen för våran skull så vi hänger på där istället=) Men det är skoj det oxå så det blir nog bra;)


I lördags kväll var jag och Tobbe på Qbar=) Det var ett mysigt ställe.Men tyvärr kom vi nog dit lite för dent.Vi hade tänkt ta bussen vi åtta men så tog vi bussen vid nio istället (var även nära på att missa denna, fick springa sista vägen) och då var det väldigt fult där inne när vi kom dit..Så det blev att vi fick ta ett bord i rökdelen av puben för det fanns inte ett enda ledigt bord i dne rökfria delen..Och eftersom ingen av oss röker och båda tycker att det luktar äckligt så var det väl kanske inte helt lyckat men det var trevligt ändå=) Vi stannade inte allt för länge,båda var väldigt trötta men vi hade en trevlig stund iallafall=)


Igår var vi riktigt duktiga;P Vi lekte bergklättrare=P hehe

Vi åkte nämligen ner till floden med cyklar.Sedan parkerade vi dem vid gräsnen till slätten upp till bergen och sedan klättrade vi uppåt mot bergstopparna=) Det var riktigt kul och mysigt=) Vi hade mysiga fikapauser och det kändes som bra träning och utsikten var ju inte helt fel=P Så det var lyckat=)

Vet inte riktigt hur högt upp vi kom men det var allt rätt högt upp=)


Idag har vart en riktigt slö dag...Vi gick upp rätt tifigt eftersom vi inte riktigt visste om vi skulle åka skidor eller inte..Men eftersom det blir klättring istället så gick vi och la oss lite till..Och nu kollar Tobbe på en massa Scrubs och jag skriver här..Iallafall jag börjar bli väldigt rastlös..


Kom på att jag glömt att berätta en väldigt stor grej!Tobbe ska kanske söka jobb här=) Vi får se vad dte blir men Marianne sa redan på vägen till tågstationen när vi skulle hämta honom att han borde göra det och nu har hon kollat upp olika företag och så..Men vi får se först om han får svar från det han sökt i Sverige..Men han kanske ska ringa någonstans imorgon eller iallafall i början av veckan..Undra hur allt skulle bli då???


Det är konstigt att ha så många olika vägar att välja i livet nu..Jag har inte riktigt vant mig vid det än, att vara helt fri att välja vad man ska göra..När man gick i skolan så var det ju liksom det som gällde och man hade inte så mycket annat att välja på..Det var lite tryggt faktiskt..Men ändå väldigt härligt nu att ha möjlighet att pröva på vad man känner för=)

 Men det är sååå svårt att veta vad man vill tycker jag..Jag har ju planerat att börja plugga till hösten men jag vet inte om jag vill egentligen..Skulle vilja jobba i nån affär eller så egentligen..Och om jag ska plugga, vad ska jag då plugga och vart?Det är verkligen svårt asså!


Men nu är scrubs slut så nu får det bli lite mys;)

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards