Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Angelica - 16 januari 2009 19:27

Idag har vi jag och Tobbe vart hela dagen uppe på skidanläggningen=)

Först kollade vi på Burtons european snowboardtävling=) Det var roligt att se, grymt duktiga åkare!


Burton


Sedan blev det skidåkning resten av dagen=D Väldigt kul att åka med Tobbe=) Vi åkte runt i massa olika backar så det var skoj=)


Nu ska vi göra oss iordning, ta några öl/cider och sedan åka in till en bar i Chur som heter Qbar.Verkar vara väldigt mysig=)

Sedan kanske det blir nått annat ställe oxå, vi får se=)

Mysigt blir det nog iallafall..


Igår gjorde jag något vääääldigt efterlängtat.Åt italiensk pizza!=D Alltså på riktigt italienskt vis..MMMMM så gott det var.Har längtat efter att äta det i över ett år så det smakade verkligen gott=D hehe


Nej nu får jag ta och gå och sminka mig och så om vi ska komma iväg;P


Ha det bra!

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards