Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Angelica - 13 januari 2009 23:15

Äntligen är det den 13:e och Tobbe är här om inte nes en halvtimma=D Han kommer till tågstationen kvart i tolv, stackarn han har rest sedan kvart över sex i morse..Så snart ska vi hämta honom eller så hämtar Andreas honom på vägen hemma.Men jag hoppas vi hämtar honom..Ska verkligen bli så himla härligt att träffa honom, det var verkligen längesedan vi sågs nu, över en månad sedan.Men efter att han åkt hem är det lika länge igen innan vi träffas igen=S Men men det får gå, inte så mycket att göra åt..


Idag har jag vart och åkt skidor hela dagen=D Vi åkte på massa olika, roliga ställen runtom på hela anläggningen.SUPERSKOJ! (Trots en del fall)


Sen var jag även på tyskalektion.Den sista..Det fortsätter i februari men jag känner inte att jag vill fortsätta,det var inte så värst bra kurs faktiskt..Synd!


Nej nu får jag ta och greja iordning lite här innan älsklingen kommer;D


Pusskalas där hemma;)


Natti på er!

Av Angelica - 13 januari 2009 14:09

Grattis Cristiano Ronaldo! Världens bästa fotbollsspelar 2008=D

Han är bäst!!



Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards