Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Angelica - 11 januari 2009 21:35

Underbart solsken, härlig skidbacke=) Idag har vart trevlig skidåkning=) Efter det väntade en god och väldigt trevlig fika med Anette=D Och imrogon kan jag tänka "imorgon kommer Tobbe". En underbar dag idag helt enkelt ;D

Så glad som jag känner mig idag har jag inte kännt mig på länge.. Det har verkligen vart en jättebra dag idag..Skidåkningen var efterlängtad och hur härlig som helst och fikan med Anette var verkligen jättetrevlig.Hon är en grymt skön person!=)


Dock är jag nu väldigt trött.Så det blir nog snart sängen..Men först ska jag prata lite med Tobbe och spana in honom i webcameran;) Var grymt sugen på att se honom idag så  det ska bli treveligt=) hehe



Av Angelica - 11 januari 2009 10:10

jag får nog ta och berätta lite mer om den där killen jag fått mejl av eftersom en del funderade lite över detta..vi träffades bara som vänner! det var en kille jag träffade på en ungdomsledarutbildning i våras..vad jag menade med att vår historia inte var så lycklig var att han blev mer intresserad än att bara vara vänner men inte jag och då blev det att vi inte ens pratade med varandra istället..så det var ingen jag träffade på nått kärlkes/flirtigt vis! utan bara som kompisar på en utbildning..så nu vet ni=p

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards