Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Angelica - 10 januari 2009 20:02

Idag är det då löradg och jag är väldigt väldigt parysugen men nej då inget party för mig inte=S Hade nog ändå somnat på förfesten=p Är nämligen väldigt trött efter en dags barnpassaning..Marianne är i Zürich på nån kurs så det blir att jag får passa dem tillsammans med Andreas..Men idag har vart en rolig dag och barnen har varit jättesnälla hela dagen..Helt otroligt underbart=D

Jag och Samuel har vart på bio, Madagaskar 2.=) Jag hade redan sett den men det var kul att se den med tyskt tal, var lite komiskt=P Så det var en trevlig stund och sedan har vi lekt och spelat fotboll här hemma så det har vart full fart hela dagen=)


Nu när jag kom ner såg jag att jag hade fått ett mejl från en kille jag träffade i våras..Vår historia är väl inte så värst lycklig direkt men det var trevligt att höra från honom=P hehe han var en lustig typ;P

Nu blir det film och chips;D


Trevlig kväll på er!

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards