Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Angelica - 6 januari 2009 12:56

snart ska jag iväg och klippa mig=) är lite nervös dock..vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag vill ha det, speciellt inte på tyska så hoppas verkligen frisören kan bra engelska..jag ska även ta med bilder. jag har tagit kort på olika kort från datorn med kameran så tar jag med kameran..hoppas det underlättar..

dessutom är jag nervös för att jga brukar aldrig bli nöjd när jag klipper mig.. eller jag blir alltid nöjd när min kompis amanda klipper mig men nu är det ju inte hon så nu är jag nervös att jag ska bli missnöjd=/ hoppas verkligen dte blir bra..ska även göra slingor så hoppas verkligen de vet vad de gör=P men när jag kollade in i dne salongen i lördags var det jätte mycket folk där så det bör ju vara en populär salong..=)


jag tror jag ska göra en liten förändring mot hur jag brukar klippa, aningen kortare tror jag..eller så ska jag kanske göra en väldigt stor förändring.det vore så kul men hmm jag tror inte jag kommer passa i det. men katie holms nya frisyr är ju såå himla fin! men tyvärr passar jag inte i lugg..men det går kanske att göra nått liknande=) tänkte mig nån slags kombination mellan de två frisyrer som visas nedan=) en mix mellan carolina gynning och katie holm, hehe, vilken mix=P men hoppas det blir bra=)

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards