Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Angelica - 5 januari 2009 17:34

Här kommer bilden på kyrkan jag skrivit om nedan.Inte direkt som en vanlig kyrka va?


La även med en bild på mina nya skor,jag köpte i lördags;) kommentera gärna..


Av Angelica - 5 januari 2009 10:00

sitter här och är allmänt sliten..fattar inte riktigt hur jag kan vara så trött, la mig ju ändå rätt tidigt igår..men trött är jag iallafall=/


men som tur är finns inga barn i huset nu.eller som tur är, är väl kanske fel uttryck men det kan vara härligt att ha lite tid för sig själv iallafall..innan de kommer tillbaka och stormen fortsätter igen =P


igår var vi vid den där kyrkan, vilken verkligen inte såg ut som en kyrka..väldigt lustigt byggd..ska lägga in lite bilder på den senare, har inte min kamera här nu emn den är verkligen värd att se så jag ska lägga in nån bild lite senare idag=)


på eftermiddagen igår gjorde vi nått jäääätteskoj! vi var och åkte pulka/kälke på ett hur roligt ställe som helst. först fick amn åka upp med en lift upp på ett berg som var några tusen meter högt och sen åkte vi ner för hela, på stigar.det var verkligen hur kul som helst.trots att jag inte kunde åka så fort som jag egentligen ville eftersom barnen åkte lite långsammare.men det var ändå kul=) och när tobbe  kommer tänkte jag att vi ska åka här och då ska det gå undan utav bara den=D hehe

blir förhoppningsvis väldigt skoj!=)


nej nu ska jag nog ta och göra mig en god kopp te och bara ta det lite lugnt en stund och läsa min bok som jag börjat på, "Tusen strålande solar", verkar faktiskt väldigt bra=)

ha det bra



Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards