Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Angelica - 3 januari 2009 21:58

jaa idag blev det då lite shopping=) hittade tre julklappar till tobbe och även lite till mig själv. förra gången jag var och kollade i affärerna så hittade jag en tröja jag ville köpa till tobbe men de hade den inte i hans storlek tyvärr..men det var kanske bäst, jag tyckte den var jättefin men han hade nog inte gillat den så jättemycket..men det fick bli lite andra roliga saker istället;)

till mig själv blev det ett par skor, en grå huvtröja och lite småskaer (smink, smycken osv.).


det är riktigt kallt här nu alltså..brrr

är det samma i sverige tro,,kanske är nån kallfront över oss nu eller nått..


imorgon ska jag och kolla på nån jättekonstig kyrka..det såg verkligen inte ut som en kyrka på kortet, snarare som ett grotthus..ska bli intressant att se detta=P


God natt

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards