Alla inlägg under februari 2009

Av Angelica - 7 februari 2009 16:30

Idag blir det en lugn lördag..

Har lekt lite med barnen idag och sen vart ute på en joggingtur=)

Men resten av dagen blir lugn.Så är planen iallafall,men man vet ju aldrig vad som händer här=P Nej men barnen leker med kompisar nu så det blir nog fortsatt lugnt..


Det blir kanske nån film,har ju inte kollat på så många av dem som jag hade med hit..Har iallafall laddat upp med chips;p


Hoppas alla får en bra helg1

Av Angelica - 6 februari 2009 22:35

Helg igen då:) Ja, veckorna går verkligen fort...


Idag har jag passat Simon och hållt på och tvättat en massa kläder. Var verkligen behövligt, typ helt slut på strumpfronten.


Sen åkte jag och Anette till badhuset i Chur=) Vi var riktigt duktiga och simmade en hel del=D

Men det blev även lite avslappning..Bubbelpool är ju inte helt fel liksom så det var svårt att hålla sig därifrån;P

Att sitta i det bubblande vattnet utomhus var ju helt fantastiskt faktiskt=) Varmt bubbalnde vatten och en underbar utsikt=) Alputsikt och varmt vatten kanske egentligen inte går ihop men faktum är att det var en vädligt bra kombination.När det blev mörkt utomhus var det extra mysigt=)

Denna avslappning plus lite träning, toppen verkligen !=)


Sedan följde Anette med hem på middag=) Det var riktigt trevligt.Hon har precis åkt hem så det blev ett tag hon var här.


Någon dag nu framöver ska vi kolla på filmen "Mamma Mia". Måste erkänna att jag inte sett den än..Jag vet,alla har sett den.Men inte jag=P

Har liksom inte blivit så..Trots att den gått om och om igen på bio och kommit på dvd..Lite dåligt aknske eftersom alla säger att den är sååå bra,men om den som man oftast kollar på film med hatar musikaler så¨står inte den filmen direkt på schemat=P Men nu får vi väl se om den lever upp till sina lovord=)


Idag har det regnat=S Första gången sedan jag kom hit! Det är väl bra att det är första gången men ändå inte,det ahde inte behövt bli nån gång..Det känns så Sverige..=S Men, men hoppas det blir vinteraktigt snart igen=)


Och det bästa av allt kommer nu=P : Zakis kommer hit den 24:e februari=D

Han beställde biljetter igår=)

Det ska verkligen bli kul att få hit honom..Dessutom stannar han över min födelsedag så det känns bra att ha någon hemifrån här då=)


Nej ni,nu ska jag ta och göra nått annat och snart lägga mig..

God natt på er!

Av Angelica - 4 februari 2009 15:40

Idag blev det en cykeltur till Ems igen=) Fast denna gången med Simon och Marianne..Det var helt otroligt underbart väder idag oxå! Så det blev en härlig tur=)

Det är sååå typiskt att det ska vara så här fint väder hela tiden nu,precis EFTER  att Tobbe har åkte hem..Men men ,vi hade ju rätt många fina dagar iallafall=)


Ikväll blir det partaj=D 

Av Angelica - 3 februari 2009 17:48

Jag har hittat ett par skor som jag verkligen tycker är läckra och till ett väldigt bra pris.Men jag vet inte riktigt om jag ska beställa dom eller inte..Om jag ska göra det hit eller hem??Hmm,tål att funderas på ;P

Eller är dom kanske föör rosa?Kom gärna med synpunkter!=)

...

Av Angelica - 3 februari 2009 17:20

Huvudvärken har iallafall släppt nu=) Men är fortfarande på rätt nedstämt humör dock =S Vet inte riktigt varför..Det känns liksom bara som att allt är pyton just nu..Jag är trött på barnens skrik och vill hem..Fast jag vill ändå verkligen inte hem..Mitt huvud är helt rörigt=P


Vad ska jag göra för att bli på bättre humör tro?


Imorgon ska jag iallafall antagligen till Flims och gå ut med Anette..Hoppas det muntrar upp mig=P

Jag får helt enkelt ta mig i kragen och inse att jag måste vara glad!

Gladstatusrapport får ni väl se om ett atg igen;P

Av Angelica - 3 februari 2009 13:47

Usch har haft huvudvärk sedan igår nu..=S Inte kul i kombination men skrikande barn direkt..Men idag har jag fått tagit lite ledigt..Väldigt härligt faktiskt!=) Bara ta det lite lugnt..Men funderar på att snart gå upp igen men får se hur jag gör..Förhoppningsvis går huvudvärken mot det bättre hållet!


Med huvudvärken kommer även känslan av olust..Det känns som jag inte har lust med något..Hmm,inte bra detta..Men förhoppningsvis är jag på bättre humör snart!

Av Angelica - 1 februari 2009 11:18

Veckans favorit denna veckan är Chris Browns "Forever". Just Love It!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards