Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Lugn lördag..

Av Angelica - 7 februari 2009 16:30

Idag blir det en lugn lördag..

Har lekt lite med barnen idag och sen vart ute på en joggingtur=)

Men resten av dagen blir lugn.Så är planen iallafall,men man vet ju aldrig vad som händer här=P Nej men barnen leker med kompisar nu så det blir nog fortsatt lugnt..


Det blir kanske nån film,har ju inte kollat på så många av dem som jag hade med hit..Har iallafall laddat upp med chips;p


Hoppas alla får en bra helg1

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 21 februari 2009 23:36

Snart blir det sängen men tänkte slänga iväg ett inlägg innan..=)   Denna helgen har verkligen vart väldigt lugn.Igår hade jag inte barnen alls mycket..Sedan blev det tjejmys på kvällen=) Åkte till Flims och hade filmkväll med Anette och Elin.Mycket ...

Av Angelica - 18 februari 2009 12:49

då var middagen avklarad då=p Blev lite enkelt med spagetti och köttfärssås..Tillbringade typ hela morgonen & förmiddagen i köket igår med bakning och matlagning så idag fick det bli nått lätt för jag kände inte för en så lång köksvistelse idag=) Men...

Av Angelica - 18 februari 2009 10:12

Igår var det världens snöoväder här så nu är verkligen allting vitt..Det bara vräkte ner snö heeela dagen..Men idag är det soligt och härligt igen;p   Igår var det även Fasnacht i Ems=D Det var en slags karneval som gick genom staden.Samuel gick med ...

Av Angelica - 13 februari 2009 09:32

  Jag tycker nog att det första albumet jag gjorde var det roligaste.Men det kändes som att jag behövde väldigt mycket olika grejer för att få det bra.Men egentligen behöver man inte så värst mycket olika saker och det behöver inte kosta allt för my...

Av Angelica - 12 februari 2009 19:33

Härom dagen kollade jag på ett One Tree Hill - avsnitt där Lucas frågade vad det var som gjorde livet värt att leva.Som ett alternativ gav han "är det den vi väljer att älska?". Så jag började fundera på detta..Är det så att vi väljer vem vi ska älsk...

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards