Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

nedräkning är ett faktum..

Av Angelica - 9 januari 2009 15:13

Jag har kommit på mig själv med att jag är en mästare på att räkna ner tills saker ska hända..Det kan vara allt från något stort som ska hända längre fram tills nån liten del av dagen..t ex så brukar jag dela upp dageni olika episoder och vänta på att varje ska börja och sluta för att det ska kännas som att dagen går fortare..Är det nån mer än ajg som gör så eller är jag bara konstig?? =p


Nu räknar jag även väldigt mycket ner tills tobbe kommer=D Men det är kanske inte så konstigt..När man inte träffat sin pojkvän på över en månad är längtan ett faktum..Men nu är det bara fyra dagar kvar! =D snälla,snälla dagar gå fort!

På ungefär 100 dagar kommer vi bara att ha träffats 16 dagar..Det suger egentligen hur myckets om helst..Men det var ju mitt val att åka hit så jag får väl ta det..Hoppas allt är som vanlig när jag kommer hem bara..Är det inte det kommer jag ångra så himla mycket att jag åkte hit=S Men han har lovat att det ska vara det så jag får lita på hans ord=)Och vi tycker ju om varandra så det ska nog gå bra, kärleken kan övervinna allt! ;) (hoppas jag)


Andra saker jag räknar ner till är när jag ska åka hem, till sommaren då jag förhoppningsvis ska jobba i grebbestad och så längtar jag efter att flytta..Vill flytta från åmål.Men det blir väl till hösten eller nått..Men räknar ner till det oxå iallafall=P som sagt nedräkning är ett faktum..


Är eeeenormt sugen på att åka skidor verkligen!Har inte åkt på jättelänge känns det som=( Har mestadels gjort tråkiga saker denna veckan..Men hoppas jag kan åka snart iallafall..


Det har vart underbart väder här länge nu, om man bortser från att det är väldigt kallt.Men solen skiner varje dag=D Hoppas det fortsätter så ett tag till, allt blir ju lite roligare om det är fint väder..


Nu är det iallafall betsämt att jag ska träffa den svenska skidläraren som är här=) På söndag ska vi ta en fika, vilket ska bli väldigt trevligt! =)

Nu vet jag även vad hon heter ;P hehe


 
 
Emma

Emma

9 januari 2009 16:08

Absolut! :)
Kopiera Embed koden som står under URL i rutan på högersida om videon på Youtube, klistra sedan in den i fältet där det står Embed längst ner i bloggen.. Hoppas du förstår vad jag menar, annars får du hojta till igen så kan jag fixa en bild..
Tack & ha en bra helg själv! :)

http://emmaandersson.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

9 januari 2009 17:54

Glad to help =D

http://emmaandersson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 21 februari 2009 23:36

Snart blir det sängen men tänkte slänga iväg ett inlägg innan..=)   Denna helgen har verkligen vart väldigt lugn.Igår hade jag inte barnen alls mycket..Sedan blev det tjejmys på kvällen=) Åkte till Flims och hade filmkväll med Anette och Elin.Mycket ...

Av Angelica - 18 februari 2009 12:49

då var middagen avklarad då=p Blev lite enkelt med spagetti och köttfärssås..Tillbringade typ hela morgonen & förmiddagen i köket igår med bakning och matlagning så idag fick det bli nått lätt för jag kände inte för en så lång köksvistelse idag=) Men...

Av Angelica - 18 februari 2009 10:12

Igår var det världens snöoväder här så nu är verkligen allting vitt..Det bara vräkte ner snö heeela dagen..Men idag är det soligt och härligt igen;p   Igår var det även Fasnacht i Ems=D Det var en slags karneval som gick genom staden.Samuel gick med ...

Av Angelica - 13 februari 2009 09:32

  Jag tycker nog att det första albumet jag gjorde var det roligaste.Men det kändes som att jag behövde väldigt mycket olika grejer för att få det bra.Men egentligen behöver man inte så värst mycket olika saker och det behöver inte kosta allt för my...

Av Angelica - 12 februari 2009 19:33

Härom dagen kollade jag på ett One Tree Hill - avsnitt där Lucas frågade vad det var som gjorde livet värt att leva.Som ett alternativ gav han "är det den vi väljer att älska?". Så jag började fundera på detta..Är det så att vi väljer vem vi ska älsk...

Presentation

Omröstning

Vad finns i din godisskål om du själv får välja?
 Choklad,choklad och åter choklda
 Massa lakrits
 Bara surt
 En blandning av allt möjligt
 Kolor, sega råttor och rallybilar
 Hemmagjord konfektyr
 Den är helst tom...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards